woensdag 9 november 2011

In Memoriam: My best buddy Remy




Je was mijn allerbeste maatje, mijn allerbeste vriendje..

Vandaag was onze allerlaatste knuffel, ons allerlaatste pootje, het allerlaatste kusje.. 
Je zal altijd mijn beste vriendje blijven en ik zal je altijd blijven missen..
We zullen altijd bij elkaar zijn, daar geloof ik in.

Geniet maar daar, lekker spelen, rennen, zwemmen en springen zoals we vroeger samen deden.. 
Lekkere vent van me, ik ga je ongelooflijk missen..


You were my best buddy, my best friend..  
Today was our last cuddle, our last paw, the last kiss..  
You will always be my best friend and I will always miss you..  
We will always be with each other, that I believe.  

Have  a lot of fun out there, play, run, swim and jump as we previously did together..  My pretty boy, I will miss you terribly.


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...